SEO-SERVICE

WAT IS ZOEKMOTOROPTIMALISATIE?

Zoekmachineoptimalisatie, ook wel SEO genoemd, is het proces waarbij u uw klanten helpt uw website te vinden door het doolhof van alle andere sites die momenteel online zijn. We zoeken uit waar uw klanten naar op zoek zijn en proberen natuurlijk meer van uw doelgroep op uw site te krijgen. SEO gaat over het verbinden van uw klanten met uw bedrijf.

Uw aanwezigheid in zoekmachines te verbeteren

De mooiste site ter wereld hebben is geweldig, maar als je je niet kunt vinden, heeft het geen zin. Door aan de SEO van je website te werken, kunnen we je voor zoveel mogelijk mensen zichtbaar maken. Het doel is om te werven maar ook om uw publiek te behouden. Trefwoordenkeuze, geoptimaliseerde contentmarketing, backlinkingstrategie, concurrentieanalyse, niets wordt aan het toeval overgelaten.

Seo Siglab

Hoe werkt SEO?

Het kost veel werk en elke stap is belangrijk voor het proces als het gaat om SEO-services. Dit zijn de basisprincipes:

SITE-VERIFIEREN

We beginnen met een uitgebreide evaluatie van uw website.

SLEUTELWOORD

Vervolgens besteden we tijd aan het uitzoeken waar mensen naar op zoek zijn.

uitvoeren

Wij maken een SEO plan en voeren dit uit.

MONITOREN

We monitoren de resultaten en sturen bij.

Het is duidelijk dat deze vier stappen een te vereenvoudigde versie van gebeurtenissen zijn. Als het op SEO aankomt, kost het veel werk om je gerangschikt te krijgen voor de juiste termen. Alleen omdat je het bouwt, wil nog niet zeggen dat er iemand zal komen. 

SEO gaat niet per se over het genereren van het meeste verkeer naar uw site. Wat heb je aan honderden nieuwe bezoekers als die bezoekers jouw producten en diensten niet kopen?

We willen het juiste verkeer naar uw site halen.

We willen dat de gebruikers die op uw site terechtkomen, enthousiast zijn over wat u hen aanbiedt. We willen dat uw website converteert.

Laat ons u laten zien hoe we uw klantenbestand kunnen vergroten door nieuw, organisch verkeer naar uw website te leiden. We gebruiken alleen door Google goedgekeurde, white-hat-technieken waarvan bewezen is dat ze resultaten opleveren.

Veelgestelde vragen over SEO

Helaas kunnen we geen specifieke resultaten garanderen voor bepaalde zoekwoorden. We selecteren zoekwoorden die volgens ons ideaal zijn voor uw website en uw bedrijf, en proberen de zoekmachines te beïnvloeden zodat uw inhoud in de zoekopdrachten terechtkomt.

Het is heel leuk om nummer 1 te zijn, maar je hoeft niet de eerste te zijn om meer verkeer en meer klanten te krijgen.

Ja, we gebruiken alleen door Google goedgekeurde en aanbevolen tactieken.

We kunnen uw website optimaliseren om Google en Bing te laten weten waar uw pagina’s over gaan, maar als u niet regelmatig nieuwe, hoogwaardige inhoud toevoegt, zal uw site waarschijnlijk niet omhoogschieten in de ranglijst. Het toevoegen van nieuwe, hoogwaardige inhoud op een consistente basis is een van de snelste manieren om nieuw verkeer naar uw website te leiden.

In één woord, ja. Backlinks zijn belangrijk voor Google, maar niet het enige. We kunnen u helpen aan de slag te gaan met het vinden van backlink mogelijkheden, maar de enige zekere manier om backlinks te krijgen, is wanneer uw website inhoud heeft waarnaar mensen willen linken.

We bieden momenteel alleen SEO aan voor WordPress-sites.

Wat is Backlinks?

Een van de beste manieren om uw autoriteit bij Google te vergroten, is door middel van hoogwaardige backlinks. Een backlink is simpelweg wanneer een andere website naar jouw website linkt. En wanneer veel andere websites naar uw website linken, geeft dat Google een signaal dat uw website goede dingen moet bevatten die mensen nuttig vinden, en daarom stijgt de positie van uw site.

Makkelijk, toch?

Niet zo snel. Link bouwen is niet eenvoudig. Er zijn veel artikelen over hoe je het moet doen, maar hoe zorg je ervoor dat mensen op een legitieme en ethische manier naar je linken? Het is belangrijk dat de links naar u afkomstig zijn van geweldige sites met autoriteit, en niet van honderden ongewenste sites zonder waarde.

Verwijzingen verzamelenDus hoe kom je aan links?

Ik heb een paar tips voor je, maar helaas heb ik niet één methode die snelle, betrouwbare resultaten oplevert.

Schrijf goede inhoud.

Als je kwalitatieve content schrijft, dan zullen mensen er natuurlijk naar willen linken. Als je antwoord kunt geven op de vragen van mensen, zullen mensen naar je linken. Schrijf inhoud waarnaar mensen willen linken. Dat is de #1 belangrijkste aspecten om andere websites naar jouw website te laten linken.
Het gebruik van geweldige originele foto’s en afbeeldingen vergroot ook de kans dat iemand naar u linkt.

Deel op sociale media

Raad eens? Links naar sociale media zijn… links. Zit je op sociale media? Begin met delen! Je profiel moet links naar je website bevatten. Deel het dan terwijl je die geweldige inhoud schrijft die ik noemde. Deel het op Twitter, deel het op Pinterest, deel het overal waar uw klanten zijn. Want als je het deelt, is de kans groot dat iemand anders het ziet en ook wil delen. Dan zijn er twee links. Etc etc.

  • Maak geweldige titels voor uw sociale aandelen. Of iemand retweet of deelt, wordt vaak bepaald door de titel.
  • Voeg social sharing buttons toe aan je website. Maak het mensen gemakkelijk om uw inhoud te delen.
  • Deel niet alleen links naar uw zakelijke account, maar deel ze ook op uw persoonlijke profielen.
  • Reageer op mensen die uw inhoud online delen.
  • Gebruik ten slotte sociale media om mensen te zoeken die actief op zoek zijn naar uw inhoud. Wat betekent dit? U kunt op Twitter of andere sociale-mediasites zoeken naar specifieke zinnen en u kunt reageren op mensen die dingen posten met uw artikel of pagina die uw vraag beantwoordt.

Reageer op blogs

Dit is een tactiek die de afgelopen jaren veel grip heeft gekregen, maar de meeste mensen doen het verkeerd, verkeerd verkeerd. Ik heb in de loop der jaren zoveel reacties gehad met de tekst: “Geweldige inhoud, bedankt voor het delen.” Die publiceer ik bijna nooit. Als je wilt dat iemand de opmerking die je op hun blog plaatst, daadwerkelijk goedkeurt, moet je het volgende doen:
Lees hun artikel en schrijf een opmerking die direct aansluit bij wat ze hebben geschreven. Maak het doordacht en inzichtelijk, of stel een boeiende vraag. Geen oneliners. Nee “Geweldige inhoud, bedankt voor het delen!” Creëer een zinvol gesprek met de originele poster. En als ze reageren op je opmerking, reageer dan terug.
Als je inhoud op je website hebt die direct antwoord geeft op een vraag die ze in hun blogpost hebben gesteld, link er dan naar in je reactie. Zoek in feite naar deze kansen.

Schrijf gasten berichten

Als u een gastpost op een andere website plaatst, zal het artikel in de meeste gevallen teruglinken naar uw eigen website. Ofwel in je bio of in het eigenlijke artikel.
Bovendien zal het publiceren van artikelen op nieuwssites ook naar uw website linken, dus als u op sommige van deze websites kunt inbreken door een nuttig artikel te schrijven dat hun lezers leuk zullen vinden, is dat een uitstekende manier om een ​​goede backlink te krijgen.

Optimaliseer uw directoryvermeldingen

Er is een schat aan online directory’s en bedrijfsvermeldingen die u zeker kunt optimaliseren om een ​​link naar uw bedrijf op te nemen. Begin met uw Google Bedrijfsvermelding, maar zorg ervoor dat u ook uw Google Posts wekelijks bijwerkt. Bing heeft ook een bedrijfsvermelding. Ben je Bing vergeten? Ja, 80% van de gebruikers gaat eerst naar Google, maar Bing heeft nog steeds de andere 20%. Dat is niet niets.
En er zijn tal van andere opties, afhankelijk van de branche. Zillow, Yelp, Trip Advisor om er maar een paar te noemen. Zorg ervoor dat u profielen instelt, alle informatie invult en uw websitelink opneemt.

Vraag naar links

Een van de laatste methoden om links te krijgen, is door simpelweg te vragen, maar het goed te doen. Verstuur geen massale e-mails met een algemeen bericht waarin u wordt gevraagd of iemand naar u wil linken. Maak het nuttig en zinvol. Heb je een artikel geschreven dat direct antwoord geeft op een vraag die iemand op zijn website heeft geschreven? Stuur ze een persoonlijke e-mail, complimenteer hun artikel en stel voor dat jouw artikel een goede optie is n ook voor hun lezers.

Wat je niet moet doen

  • Koop in geen geval links. Dit is een slecht idee en zal niet goed aflopen. De meeste plaatsen die betaling voor het plaatsen van links accepteren, zijn sowieso websites met een lage autoriteit.
  • Stuur geen massale, spam-achtige e-mails waarin mensen worden gevraagd naar u te linken.
  • Maak geen microsites met als enig doel terug te linken naar uw website. De autoriteit op die websites zal laag zijn en zal geen waardevolle link terug opleveren. Hetzelfde geldt voor het maken van een blog op een andere dienst in plaats van op uw eigen website.
  • Laat geen spamachtige reacties achter op andere websites.

Backlinks zijn belangrijk, maar je krijgt ze niet zonder een beetje werk en geweldige inhoud. Wees voorzichtig met hoe u ze krijgt en waar u ze vandaan haalt om ervoor te zorgen dat ze uw website helpen en geen pijn doen.

11

SEO-ANALYSE EN OPTIMALISATIE (ON-PAGE SEO)

We beginnen met het opbouwen van een succesvolle SEO-strategie voor uw bedrijf door een volledige audit uit te voeren op de belangrijkste criteria die uw positie in de zoekresultaten beïnvloeden. We voeren ook een analyse uit van de meest relevante zoekwoorden voor uw bedrijf. We analyseren ook uw branche, geografisch gebied en de strategieën die door uw belangrijkste concurrenten worden geïmplementeerd. Vervolgens gaan we verder met de technische optimalisatie van uw site (het optimaliseren van uw site zonder het visuele aspect aan te tasten). Deze stap maakt uw Google-site vriendelijk voor Google-indexeringsrobots (laadsnelheid, metatags, h1-titel).

HET CREËREN VAN EXTERNE LINKS

Zodra uw zoekwoorden zijn gedefinieerd en uw site is geoptimaliseerd, zetten we het maken van externe links (backlink) op om uw concurrenten te overtreffen door uw populariteit te vergroten. Backlinks en domeinautoriteit zijn vandaag nog steeds de belangrijkste rangschikkingscriteria voor Google! We vertrouwen niet op de hoeveelheid links, maar op hun kwaliteit. Inderdaad, onlangs heeft Google zijn algoritme geëvolueerd om meer gewicht te geven aan een link van echte kwaliteit, met goede domeinautoriteit, in plaats van 10 irrelevante links. We identificeren de beste kansen in de markt en analyseren ook de backlinks van concurrenten

web-design
11

LOKALE SEO - GOOGLE MAPS

Lokale SEO levert resultaten op voor mensen die op zoek zijn naar een dienst of een product in de buurt van hun positie. Hiervoor vertrouwt Google onder meer op “Google Maps” en “Google Mijn Bedrijf”. Uw bedrijf toevoegen aan Google Maps is niet voldoende, u moet ook uw vermelding optimaliseren (dienstregelingen, foto’s, beschrijving, categorie, klantrecensies, enz.). Een krachtige lokale SEO-strategie kan u de leider in uw geografische gebied maken. Inderdaad, Google toont alleen de eerste 3 resultaten van Google Maps voor lokale zoekopdrachten, om je aantal klanten te vergroten is het daarom essentieel om er alles aan te doen om bij de eerste 3 te komen.

CONTENT CREATIE - INKOMENDE MARKETING

Une bonne stratégie de référencement nécessite du contenu unique. Le but d’une stratégie de contenu est d’améliorer votre positionnement sur vos mots clés principaux, mais aussi d’augmenter votre trafic en ciblant de nouveaux mots clés (longue traine). Un blog ou une rubrique d’actualités/conseils est une source idéale pour alimenter votre site en mots clés et booster votre référencement.

web-design
11

UW RENDEMENT OP INVESTERINGEN METEN

Ons succes hangt af van uw succes, daarom zijn we transparant naar al onze klanten. U ontvangt maandelijks een SEO-prestatierapport (evolutie van uw posities op trefwoord, aantal bezoekers, bouncepercentage, aantal conversies, rendement op investering, enz.).